Reklamation
Är varan felaktig eller trasig när du mottagit den kontaktar du oss direkt efter att felet upptäckts.
Skicka en bild på den trasiga varan till [email protected].

Reklamationer till webbshop:
1. Anmäl din reklamation, ange ordernummer och sänd en bild till [email protected] och få en returblankett och returfraktsedel som du skriver ut.
2. Fyll i blanketten fullständigt. Glöm inte att fylla i orsak till retur.
3. Packa din vara i originalförpackning, ordentligt återsluten.
4. Klistra på returfraktsedeln.
5. Skicka din vara med orderbekräftelse och returblankett. Enkelt och smidigt.
6. Vänta på att vi godkänner din reklamation, vi hanterar den så fort som möjligt.

LjusExperten ansvarar för att åtgärda felet genom att reparera, lämna en ny vara eller betala tillbaka kostnaden för varan.

Om LjusExperten konstaterar att varan var trasig när du mottog den återbetalas beloppet med samma betalsätt som du använde när du köpte varan. Återbetalningen skall ske inom 30 dagar från det att reklamationen är godkänd.
Maila [email protected] för att få en returblankett, fyll i att du vill göra reklamation och om du vill ha en ny vara eller pengar tillbaka. Lämna sedan in till ditt ombud. Observera att det är du som kund som ansvarar för försändelsen fram tills att vi har mottagit din reklamation till vårt lager.

Reklamationer i fysisk butik
Eftersom att det kan förekomma skillnader vad det gäller sortiment, och kassasystem i våra butiker kan du endast reklamera din vara i samma butik som du har köpt eller hämtat ut din vara i.