SKICKA OSS ETT MAIL
FRÅGOR & SVAR
Vår Kundtjänst besvarar enbart frågor som gäller webb, pågående ordrar, returer och reklamationer på artiklar och andra frågor som gäller ordrar lagda i vår webbshop. Gäller ditt ärende en vara köpt i butik eller allmänna frågor om belysning, armaturer, vilken ljuskälla du ska välja eller något annat du behöver råd och information om så ber vi dig att kontakta någon av våra butiker som alla är ljusexperter som brinner för belysning, ljussättning och god service.
👉🏻För att underlätta i ditt ärende och för att du ska få snabb hjälp kika igenom frågorna nedan:
Gäller ditt ärende en vara köpt i butik?
– Kontakta den aktuella butiken direkt.
Gäller ditt ärende allmänna frågor om belysning, ljuskällor och ljussättning?
– Kontakta någon av våra butiker för bästa råd och information.
Gäller ditt ärende en pågående webborder?
-Meddela ditt ordernummer och din frågeställning.
Gäller ditt ärende en retur av vara beställd i vår e-handel?
-Meddela ditt ordernummer och be om en retursedel.
Gäller ditt ärende en reklamation på en webborder?
-Meddela ditt ordernummer, beskriv felet och bifoga gärna en bild.
Vår målsättning är alltid att svara på ditt mail inom 1 arbetsdag men ibland kan svarstiderna vara något längre på grund av högt tryck på vår kundtjänst.
Ha en fin dag!
Under vår sektion Frågor & Svar så får du svar på dom vanligaste frågorna vi får.
Besök sidan här så kanske du får svar på din fråga direkt. Annars är du välkommen att kontakta oss.