REKLAMATION FÖR LJUSEXPERTEN.SE

Reklamation
Är varan felaktig eller trasig när du mottagit kontaktar du oss direkt efter att felet upptäckts.
Skicka en bild på den trasiga varan till ljusexperten@ljusexperten.se.
Är det ett glas eller en del som enkelt går att bytas ut kommer vi främst göra detta ut ett miljöperspektiv.

Reklamationer till webbshop:
1. Anmäl din reklamation, och sänd en bild till ljusexperten@ljusexperten.se och få en returblankett och
returfraktsedel som du skriver ut.
2. Fyll i blanketten fullständigt. Glöm inte att fylla i orsak till retur.
3. Packa din vara i originalförpackning, ordentligt återsluten.
4. Klistra på returfraktsedeln
5. Skicka din vara med orderbekräftelse och returblankett. Enkelt och smidigt.
6. Vänta på att vi godkänner din reklamation, vi hanterar den så fort som möjligt

LjusExperten ansvarar för att åtgärda felet genom att reparera,lämna en ny vara eller betala tillbaka kostnaden
för varan.

Om LjusExperten konstaterar att vara var trasig när du mottagit den återbetalas beloppet med samma betalsätt
som du använde när du köpte varan.Återbetalningen skall ske inom 30 dagar från det att reklamationen är godkänd.
Maila ljusexperten@ljusexperten.se för att få en returblankett, fyll i att du vill göra reklamation och om du
vill ha en ny vara eller pengar tillbaka. Sedan skickar du varan till nedan adress:

LjusExperten Sweden AB
Viareds ind.omr
Viaredsvägen 32 Port 5
504 64 Borås

REKLAMATION AV VAROR KÖPTA/UTHÄMTADE I FYSISK BUTIK

OBSERVERA!

Eftersom att det kan förekomma skillnader vad det gäller sortiment, och kassasystem
i våra butiker kan du endast reklamera din vara i samma butik som du har köpt eller
hämtat ut din vara i.